Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, October 5, 2009

Rahsia punggung, anda yang mana satu?

Punggung dan peha merupakan pusat segala pergerakan badan. ia menentukan cara kita bergerak memajukan diri kita dalam kehidupan. Terdapat 5 (IV) bentuk punggung dan paha yang seimbang, bulat, rata, besar dan tinggi. Anda punya, dimana?

1. SEIMBANG - Punggung dan peha seimbang yang tidak terlalu besar tidak terlalu kecil tidak terlalu bulat tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenang dan pemurah. Bakal menjadi ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang penyanyang dan seorang bapa yang jelas pemikiranya kemana hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjaya. Perjalanan hidup teratur tanpa banyak masalah dan ianya stabil.

2. BULAT - Punggung yang bulat adalah seorang yang berjiwa kental, idealistik, periang, suka bersosial dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja. Kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau buruk.

3. BESAR - Punggung yang besar dan peha yang besar adalah seorang yang romantik. Subur, sihat dan penuh rasa cinta. sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita. Ceria, pemurah dan bijak menguruskan kewangan. baginya tiada perkara yang mustahil. Segalanya boleh diatasi. seorang yang jenisnya 'no problem'. Sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah wang dan harta yang mampu dikumpulkan.

4. TINGGI- Pungung yang tinggi ke atas. Lentik. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yang sangat tinggi. sangat disukai dan digilai ramai. Tidak kesah dengan kata-kata negetif orang lain. hatinya tidak mudah sensitif dengan kata-kata yang diluahkan oleh orang ramai. Suka berseronok. Orang ini suka membuat sesuatu mengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkan ianya sukar mendapat status tinggi dalam masyarakat.

5. RATA (LEPER) - Punggung yang rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunya diri lurus, bijak dan terlalu idealistik Tidak pandai mencari peluang berniaga. Jika perempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari satu. Tetapi awas kepada pemiliknya jika dia seorang lelaki. seorang yang kuat seks dan. Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas. terlalu berserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

Pendapat ini hanyalah kajian semata-mata, Anda boleh bercaya atau pun tidak percaya memandangkan ianya hanya satu kajian dan pendapat. Jika ianya tidak menepati dengan apa yang anda fikirkan atau anda rasakan, harap maaflah tetapi itulah yang sering diperkatakan oleh orang-orang tua kita sejak dari zaman dahulu.


1 comment: