Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Wednesday, October 7, 2009

baca personaliti melalui rambut

Rambut Lurus - bijak, seorang yang happy bergaya, cemburu dan pandai dalam pengurusan sesuatu tanpa pertolongan.

Rambut Kerinting Tebal - kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantik, banyak pergaulan tetapi susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung.

Rambut Kerinting Negro - bijak, ego, cemburu buta, romatik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.

Rambut Ikal Mayang - bijak, berfikir sebelum bertindak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.

Rambut Halus/Lembut - bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersunguh-sungguh.

Rambut Sikit - bijak, sentiasa berfikiran negetif pada seseorang, ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

Rambut Perang - kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

Rambut Tebal - bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.

Rambut Kusut - sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

Rambut Beruban - kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri.

Rambut Tiada (botak) - sendiri fikir he.. he.. he.. maaf tiada dalam kamus personaliti. Nampak macam garang tetapi seorang yang sensitif, manja, romantis, tetapi sedikit baran, keras kepala dan bijak menyesuaikan keadaan.

Agak-agaknya anda dimana? Janganlah marah kat saya pulak. Jika ada sikap yang tak kurang baik tu kita boleh ubah. Mungkin betul apa yang ditulis, mungkin ada yang tak betul. Tetapi kebarangkaliannya hampir 80% betul. Betul tak? anda sahaja yang tahu. Biarlah ia menjadi rahsia, kan..

2 comments: