Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Wednesday, October 14, 2009

nasi lemak tempoyak

Salam sejahtera kepada semua. Hari ini merupakan 'rezeki harimau'. Maklumlah sarapan pagi hari ini di pantry macam-macam ada. Nasi lemak sambal tempoyak, 'cekodok' cicah kuah keropok lekor, nasi kerabu dan kuih 'berger Malaysia'. Kenapa dipanggil rezeki harimau? Yelah banyak sangat makanan lagipun tengahari nanti kena pergi ke Kuantan pulak untuk jamuan hari raya manakala sebelah petang jamuan hari raya kat rumah DO pulak. Makan, makan makan. makanlah sebelum kenyenag he he. Mana ada, kami makan sampai habis..

Kebetulan ramai yang bersarapan serentak. Apalagi meriah la bergosip sana sini sambil mengusik jiwa ketawa. Terpancan kegembiraan di riak wajah masing-masing. kalau nak joint kami datanglah ke pantry kami yang tak seberapa besar tetapi meriah, ceria dan gempak.

No comments:

Post a Comment