Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Friday, October 16, 2009

ampun ya..ampun

Ampun dah maaf kepada kenkawan sekalian. Kadangkala sibuk tak menentu. Pohon ampun dah maaf kekadang tak sempat nak balas yahoo masengger, facebook, group yahoo ataupun e-mail. Bukan disengajakan. Kalau tak berjawab atau berbalas tu bukan apa, bukan benci bukan tak sudi, bukan tak suka, cuma tak sempat nak letak sign sibuk ke, keluar ke dan sebagainya. Kadang-kadang bos panggil, so terpaksa meninggalkan PC buat seketika. Kekadang dok kat pantry jap pekena teh, kopi or apa-apa yang patutlah. Kekadang merawan minda di anjung seri sambil melihat pemandangan rimba yang penuh kehijauan. Kekadang dok sembang seketika dengan rakan seperjuangan. Asyik kerja-kerja je, rehatlah seketika. Kepada yang berkecil hati, saya menyusun sepuluh jari ampun ya ampun, tanpa niat. Kepada yang tersinggung, saya meminta ehsan agar dimaafkan, juga tanpa niat.

Terima kasih atas kritikan yang membina dan juga pujian. Ianya amat memberi makna yang sangat mendalam, melalui penulisan didalam blog ini. kalian juga boleh berkongsi idea dengan saya. jasa kalian dikenang seumur hidup. Tanpa kalian siapalah saya.

2 comments:

  1. Salam kpd tuan rumah...
    Apa mintak maaf byk sgt? betullah tu saudara dahulukan apa yg perlu didahulukan, bos panggil kena lah pegi, tekak panggil sebab haus kenalah minum di pantry.. semuanya betul sgt..
    So dont worry so much kay..

    ReplyDelete
  2. salam kembali buat saudari Finaz..terima kasih kerana sudi mengiyakan..

    ReplyDelete