Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Thursday, September 17, 2009

hati-hati dijalanraya

Assalamualaikum..

Orang lain dah pun balik beraya kat kampung. Ada yang dah bercuti awal. Tetapi ada juga yang dalam perjalanan pulang ke kampung halaman. Yelah diaorang ada kampung halaman. Aku? bagi aku tak de makna semua tu. Pagi-pagi lagi aku gerak dari rumah awal-awal pagi. Mak ai... nak melintas dari Kg Kuala Repas/Chamang ke bandar Bentong punyalah susah. Kereta bertali arus tanpa henti-henti. Itu belum lagi waktu kemuncak atau petang. Sabar ajaelah. Punyalah ramainya org balik beraya ke Kelantan. Bentong gak jadi mangsa. Asal raya sahaja traffic jam. asal traffic jam je raya. Biasanya aku pergi ke pajabat dalam 5 minit sahaja. Tapi pagi, mencecah 1/2 jam. Tapi apa-apapun selamat pulang berhari raya kepada pengguna lebuhraya. Hati hati dijalanraya.

No comments:

Post a Comment