Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, November 30, 2009

sesekali merapu

Mengapa oh mengapa. Tiba-tiba ku dilamun igauan. Entah apa yang bersarang dalam kepala. Aku pun tak tahu. Bila lagi akan selesai. Kekadang jiwa menjadi tidak keruan tidak tahu mengapa atas sebab apa. Mungkin kerana kebosanan, mungkin kesunyian atau rasa frutasi dan sebagainya. Bak kata orang jangan biarkan lamunan menguasai diri kita. Tetapi kekadang itulah yang sentiasa bergelombang dijiwa. Mungkin tiba masa kita perlukan kedamaian dan ketenangan. Dan pernah ku terfikir untuk mendiamkan diri sebagai ubat kepada segala persoalan dalam minda. Namun keluarbiasaan tersebut dapat dihidu oleh kawan-kawan dan taulan. Mereka turut hairan dengan keadaan sebegini. Apa yang berubah? Aku sendiri tidak pasti. Depa kata aku dah jadi pendiam, dah sombong, dah tak nak berkawan dengan sapa-sapa, dah tak joint depa. Owh..pasal tu. Macam manalah aku joint depa. Depa high taste. Aku ni sapa dimata mereka. Nak ajak kawan-kawan makan depa nak makan tempat best-best je nak pekena stick. Aku ni selera orang kampung je, ulam pucuk ubi cicah belacan dan gulai masak lemak cili api. Tak delah aku bergurau sahajalah. Bukan itu masalah nya tetapi bila kita rasa kita tak berapa nak ada, automatik rasa tak berapa selesa. Arch biarkanlah.. otak ni merapu, bukan leh pergi kemana pun. Abaikan. he he Buat bodo sahaja. Aku bukan menyusahkan sesiapapun . Lantak pilah depa nak kata apapun.

No comments:

Post a Comment