Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, November 9, 2009

chat terakhir bersama-sama KK Bentong

BoTaK: salam bos..saya memohon ampun dan salah silap sekiranya terdapat salah silap yg disengajaklan atau tidak. Saya juga mohon dihalalkan makan minum kerana tak berapa nak ada. sekali lagi memohon maaf jika terdapat sebarang kesilapan, kekurangan atau ketidakpuasan sepanjang penyeliaan Tuan. Saya mendoakan Tuan berjaya dan cemerlang disana. Ada hikmah terselindung. Selepas Allah turunkan hujan ribut, pelangi indah menunggu disana.

Boss Bentong: salam tuan, memang sya sngat mesra dan senang hati dengan semua staff terutama tuan yang banyak membantu saya, moga ke sana nanti lebih di berkati dan KK Bentong akan datang lebih baik dr saya

BoTaK: InsyaAllah tn pemimpin datang dan pergi patah tumbuh hilang berganti tetapi tak sama seperti tn 1 dlm 1000 pun payah dicari. Apa-apa pun siapa datang tetap dihormati. Tak de dah la Genting, Cameron dll..

Boss Bentong: nanti tengok rentak KK baru mungkin boleh kut

BoTaK: sewaktu dpt berita tu sya terkejut, pilu, sedih tak percaya..x dpt digambarkan..semoga tn tabah, ceria dan bina satu keyakinan baru. tahniah atas kenaikan pangkat ke gred W52..ikut rentak tak de masalah.. tapi tetap terasa kehilangan..

Boss Bentong: sebenarnya saya pun x berapa lena bila dapat tau , seronok ye juga tapi mengenangkan BENTONG dan KAWAN2

BoTaK: banyak saya dpt sms dan telefon bertanya tn..saya cuba berkata rezeki beliau disana, tak leh nak kata apa2..itulah once upon time in Bentong.. hanya mereka yang pernah bekerja di Bentong tau betapa bestnya di sini..

BoTaK: besar juga harapan saya agar tn disana, ada juga pekara2 yang lebih baik & menarik untuk diceritakan kepada KAWAN2 di BENTONG nanti

Boss Bentong: INsyaAllah

BoTaK: Amin..

No comments:

Post a Comment