Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Wednesday, December 2, 2009

Selamat hari Lahir Boss

Sebak dadaku bila melihat Bos mengeluarkan air mata. Jarang dan susah untuk beliau mengeluarkan air mata, maklumlah beliau akan terbang ke Kuching, Sarawak. Tak taulah berapa lama beliau mampu bertahan disana. Satu majlis suprise diadakan bagi meraikan Hari Lahir beliau telah diadakan pada hari ini. Hinggakan majlis terbehenti seketika...

Makan tidaklah mewah sangat sekadar nasi lemak sebungkus sorang. Ada juga pulut kuning dengan rendang. Tetapi apa yang menariknya kek sampai dua biji. Boleh tahan meriah. Dalam kesedihan tersebut sempat juga kami menghiburkan Bos dengan bergambar beramai-ramai di Anjung Seri dan didalam bilik beliau. Kelihatan Bos amat ceria tetapi terharu. Sempat jua beliau menghantar SMS tanda terima kasih:

"Salam..tuan hamba,terima kasih tidak terhingga kerana bersusah payah mengadakan majlis yang sangat bermakna hingga saya naik sebak, semoga ALLAH memberkati tuan/puan sekeluarga. Amin..."

Apa yang pasti terima kasih kepada Pn Asiah, Pn Aida, Pn Sabarina, En Salleh, En Ishak, En Asnari, En Sabri, Pn Hanisah, Pn Hamizah, Kak Siah, En Aziz atas kerjasama ad-hock dalam menjayakan majlis pada pagi ini. Tanpa kalian pincanglah segalanya.

2 comments:

  1. apsal lu suka lepak kat tengah2 pumpan bro??huhuhu..lu ni memang ar..best kan..

    ReplyDelete
  2. haloo..jan senyap dan sunyi tiba menjelma..he he dah memang cam tu tabiat orang Pahang ni...

    ReplyDelete