Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, January 25, 2010

Renungan dan akulah sang mantan

...Jangan terlalu memikirkan pandangan orang lain terhadap anda tetapi fikirkanlah pandangan anda terhadap diri anda..
Maaf mengambil petikan ungkapan diatas dalam sebuah Yahoo Masengger kawan-kawan yang on line hari ini. Walaupun sesibuk mana, sempat juga aku layan lagu..sang mantan oleh Nedji :
Dulu aku kau puja..
dulu aku kau sayang..
dulu aku sang juara..
yang selalu engkau cinta..
kini.. roda telah.. berputar..ar
kini aku kau hina..
kini aku kau buang..
jauh dari hidupmu..
kini aku sengsara..
roda.. memang telah berputar...ar
Mana janji manismu...
mencintaiku sampai mati..
kini engkau pun pergi...
saat ku terpurup sendiri..
akulah sang mantan..
akulah sang mantan..
sakit diri sendiri..
ketika cinta telah pergi..
akulah sang mantan....
akulah sang mantan....
mana janji manismu...
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi ...
saat ku jatuh dan sendiri...
mana janji manis mu...
mencintai ku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpurup sendiri..
akulah sang mantan...
akulah sang mantan...
akulah sang mantan.......nnnnn
aaaaaaaaaaaaaaaaa......
mana janji-janji Mu

No comments:

Post a Comment