Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, January 4, 2010

Jika diri masih belum sedar

Cepat benar masa berlalu. Sedar tak sedar usia semakin memanjat dan mengekori diri ini. Rasa-rasa masih seperti macam muda belia. Padahal petanda dan amaran telah diterima dari Allah. Kenapa saya katakan begitu? Yelah rambutpun dah bertukar menjadi warna silver, sesetengah tempat rambut tak mahu tumbuh dahi pun dah berkedut, kulit dagu dah berlapis, lutut mula sakit-sakit, pingang asyik lenguh-lenguh dan banyak lagi petanda yang telah digambarkan secara live. Mungkin diri ini yang masih tidak sedar akan perkara tersebut. Apa yang boleh dikatakan kapada diri ini dan rakan-rakan, marilah kita berubah dari yang kurang baik kepada yang lebih baik. Dari yang buruk kepada yang elok. Dan yang baik kepada yang lebih baik.
Semoga tahun 2010 ini akan memberikan hidup yang lebih bermakna dan lebih keceriaan. Carilah ia, galilah ia. InsyaAllah sinar kebahagiaan, sinar kesenangan, sinar kemenangan akan diperolehi.

No comments:

Post a Comment