Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, January 25, 2010

aku mahu kalian gembira

Tiada lain yang membuatkan diri ini gembira kecuali dapat mengembirakan semua orang. Biarpun didalam hati ALLAH jua yang tahu. Aku mahukan kenkawan semua gumbira dan ceria. Aku juga mahu teman, rakan seperjuangan, anak-anak buah serta sepupu sepapat kepada yang bergelar sahabat atau taulan berasa ceria. Aku tidak mahu seorang pun berasa kecil hati atas segala perbuatan dan tingkah laku ku ini. Apa jua salah faham atau salah pandangan ataupun salah tafsir akan ku bentang seluas padang bola untuk salam kemaafan.

No comments:

Post a Comment