Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Wednesday, December 15, 2010

tetiba teringat..

Tetiba teringat kembali pada tanggal 26 ogos 2010 yang lalu. Kenangan bersama ketika menyambut ulang tahun kelahiranku yang ke 40 (life began at Fourty- orang kata). Tidak lupa saat-saat itu jua first time birthday disambut beberapa kali iaitu sebelum, semasa dan selepas. sebelum 25 Ogos, semasa 26 Ogos, selepas 31 Ogos 2010 (Merdeka Day) Thanks kepada mereka yang sudi menyambut Birthdayku ketika itu. Seumur hidup inilah hadiah terbaik dan terindah. Mungkin tiada lagi, ataupun tak mungkin kembali ke era genap 40-an.

Mungkin mereka yang dinyatakan telah lupa saat-saat itu. Just sekadar mengenang kembali. rasa-rasanya tak salah. Barang diingat segala kenangan lalu bakal membinasakan jiwa andaikata tidak dapat mengawalnya. Yang pasti ianya disambut ketika Ramadhan al-mubaraq. Walaupun ianya tidak semeriah party orang lain cukuplah sekadar berbuka dengan sup ekor, nasi putih, telor dadar dan tambahan Secret Resipi Batu Buruk (chesse cake) + Mc Donalds (union rings, Mc Chicken Berger)

Owh rupa-rupanya tak mengenang kesah lalu. Ayuh teruskan perjuangan dan mulakan hidup baru di tahun 2011 dengan azam baru. Forget it about duka nestapa. wake up man.

No comments:

Post a Comment