Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Friday, September 9, 2011

Kad Valentine 1988

Kad Valentine berusia 23 tahun

Sayang..
Kehadiran kad ini agar tidak menggangu ketenangan disana. Kidoakan agar kau bahagia selalu. Tabahkan hatimu menempuhi ranjau kehidupan seharianmu.

Sayang...
Di sepanjang usia hidupku inilah 'kad valentine' yang pertamaku berikan buat seseorang yang bernama kekasih. Walaupun ianya tidak seindah mana, namun ku harap dirimu dapat menerimanya. Dikaulah satu-satunya teman yang membahagiakan hidupku.

Sayang...
Sempena hari yang bersejarah ini 14.2.1988. Ku doakan agar diriku & dirimu tetap kekal bersama hingga keakhirnya. berdoalah selalu sayang...

Aku sayangkan dirimu..aku juga berharap agar suatu masa aku dapat berada disampingmu tapi andainya dirimu tidak tulus menyayangi diriku apa guna aku terus menantimu, mungkin aku akan membiarkan diriku agar orang yang benar-benar jujur dan ikhlas untuk memiliki diriku. Sekiranya itu yang dirimu mahu.

Sayang..
Ketahuilah diwaktu dan ketika ini cinta dan kekasihku hanya untukmu..
walaupun dirimu tentu tahu aku kini sering diganggu oleh sidia yang terlalu menyanyangi diriku. Namun percayalah..sidia ku sayang tak ubah seperti abangku.

Hanya dikaulah kekasihku seorang..Dikaulah kekasih pujaanku sayang..

Salam dari kekasihmu

Ana

(Jumpa lagi sayang)

P/S I: Janganlah dirimu bimbang..rombongan ke Melaka, INTAN ikut serta..

P/S II: Jangan lupa study sayang..janganlah selalu bimbang dan risau. Tenangkan fikiran, kuatkan azam dan semangat. AKU SAYANG PADAMU..

P/S III: Setelah sekian lama bersama menempu berbagai kisah suka dan duka , kita sama-sama mengenali diri, sama-sama jujur dan ikhlas mencurahkan hati. Kita saling hormat-menghormati dan sehingga kini..diantara kita sudah tiada rahsia lagi..

No comments:

Post a Comment