Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Wednesday, September 7, 2011

CERPEN: Warkah (IV) dari Ana 22 tahun lalu

Menemui kekasihku Latif..

Assalamualaikum!

Terlebih dahulu Ana mengucapkan ribuan terima kasih kerana masih sdui mengutusi berita buat Ana disini.

Bagaimana dengan dirimu kini? Sihat? Ana al-Hamdulillah, sihat. Latif…Latif…darimana sayang tahu yang Ana kena buatan orang? Karut belaka..’kalau tak diizinkan Allah’ tak akan menjadi Latif sayang…

Anal kenal si ‘Mat’ tu..dia memang banyak ilmu termasuklah ilmu pengasih…tapi Ana tahu hati budinya, dia tak menggunakan ilmu-ilmu seperti itu..Ana rasa elok kita lupakan sahaja soal-soal ini. Tapi terima kasih kerana mengambil berat perihal Ana..Trimas.

Latif Sayang…

Bersama-sama warkah ini Ana sertai 2 keping gambar Ana. Bergambar dihari raya..lawa tak? (perasan!) Punyalah nak bergambar, sampai bergaya pun tak reti..

Sayang…Betul ke nak jumpa? Bagaimana kalau hari ahad kita jumpa di raub 11.6.1989 hari ahad jam 10.00 pagi..jumpa distesen bas..terus pergi jalan-jalan makan angin ke jaya..macamana? setuju? Kalau tak setuju, bagitau awal-awal..

Sayang…

Akhirkata dari Ana..study rajin-rajin. Selamat Maju Jaya.

Ikhlas dari Kekasihmu

Salam sayang, salam kasih, salam rindu…

P/S I: Apakah buktinya jika dirimu benar-benar sayang padaku?

P/SII: Andainya dirimu ketemi orang yang benar-benar dirimu sayangi, pergilah..lupakanlah diriku…Andainya dirimu bahagia dengan cara itu.

P/SIII: Kenangan di Penang sukar dilupakan

No comments:

Post a Comment