Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Friday, September 9, 2011

Kad Birthday Tahun1987

Kad Hari Lahir 24 tahun yang lalu;

Istimewa buatmu kekasihku..

Selamat harijadi Sayangku..

Selamat menyambut ulangtahunmu..semoga panjang umur, murah rezeki

Sayang…

Maafkalah segala dosa dan kesalahanku terhadapmu. Mungkin aku selalu menyakiti hatimu tanpa aku sedari. Terkadangkala, fikiranku agak terganggu dan tak dapat mengawal perasaan…

Sayang..

Andainya dirimu benar-benar kasihkan diriku buktikanlah..tapi bukan dengan emas atau permata …dengan…sebuah kesetiaan yang abadi…

Sayangku..

Sempena dihari lahirmu..tiada apa yang berharga dapat kuabadikan buatmu, Cuma..terimalah sehelai saputangan dariku untukmu..sebagai kenang-kenangan andainya terjadi perpisahan diantara kita…

Sayangku..

Tiada apa yang lain dapatku ucapkan..

AKU SAYANG PADAMU..SAYANG

AKU..INGIN SELALU BERSAMAMU

AKU INGIN MENATAP WAJAHMU KEKASIH…!

Walaupun kad ini tak seindah mana, namun ku harap terimalah ia dengan senang hati..semoga kasih sayang kita berkekalan dan tetap segara…

Penantianku

sayang..

Malam bersamamu

Dialun sang bayu

kasihku tetap takkan pudar

Tiada tangisan yang pedih

Padamu kuntum-kuntum mawar merah

Padamu kejujuran dan kemuliaan

Berseri disudut hati

Bersinar disudut cahaya

Kerinduan menemani sepi

Menanti munculnya kasih

Menanti munculnya sayang

Kau selalu dihatiku

Dari : Hana

No comments:

Post a Comment