Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Friday, September 9, 2011

Kad Birthday Tahun1989

Kad Birthday 22 tahun lalu ketika berumur 19 tahun;

Assalamualaikum w.b
Selamat Hari Jadi Sayangku

Apa khabar sayangku disana? Semoga dirimu sentiasa dilindungi Allah hendaknya.

Sayang.......!
Selamat menyambut ulangtahun kelahiranmu. Kudoakan agar dipanjangkan dan dimurahkan rezeki.

INGAT!!
Usia semakin meningkat tempuhi dugaan hidup dengan penuh ketabahan. Bersabarlah diatas apa sahaja yang menimpamu. Sesunguhnya sesuatu perkara yang diturunkan oleh Allah adalah ujian semata-mata.

AWAS!!
Peperiksaan juga semakin hampir..Tabahkan hati kuatkan iman. Impian harus dicapai walaupun diriku mungkin kau tak sayang tapiku harap sayangilah masa depanmu sayangku..Sebelum peperiksaan bermula bacalah berbanyak-banyak selawat InsyaAllah dijauhkan oleh Allah perasaan gementar.

Selamat hari lahir ke-19 Sayangku. Suara bagai terngiang ditelingaku membisikan nada rindu bersama bayu yang memuput dikeheningan malam kau kekasihku. Betapa dapat ku hapuskan rasa kedahagaan merinduimu dari kejauhan ini tidak lupa aku menyampaikan salam ingatan yang berkekalan Selamat hari jadi buatmu sayang!

Akhir kata salam sayang dan rindu dariku untuk kekasih tersanyang

dari Hana 89

P/S: Rilek dan tenang punca kejayaan. Jauhkan tekanan perasaan. Fikirkan yang baik-baik dan jauhkan prasangka terhadap orang lain. InsyaAllah tenang.. Ingat masa depanmu sangat penting.


No comments:

Post a Comment