Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Sunday, May 16, 2010

Sekadar melepas coretan..

Salam buat teman-teman. Lama sangat rasanya tidak menjengok laman blog. Bukan bermakna sudah terlupa, tetapi atas kesibukan tugas dan lain-lain aktiviti yang tidak membolehkan aku menulis buat seketika.
Mungkin aku hanya ada masa sehingga 10 Jun 2010 untuk menulis diruangan kali ini. Lagipun selepas tarikh tersebut aku akan berangkat ke Kuala Terengganu bagi bertugas dan mencari rezeki ditempat baru. Selamat tinggal Bentong. Memang susah nak cari tempat seperti Bentong. Bentong adalah satu pekan kecil yang penuh kedamaian, tenang, best, centre dan terlalu sibuk. Sekejap je pusing-pusing satu bandar Bentong selesai.
Kekadang masa amat mencemburui kita. Mula-mula aku sampai kat Bentong aku punyai banyak masa bersama kawan-kawan untuk beriadah, berekreasi bersama-sama. Ketika itu aku ada masa untuk GLOKAL, BEWARIS, Pemuda Kuala Repas, Gang Mengeteh TMK dan lain-lain. Tapi kini tiada lagi.
Apa-apa pun jumpa di Terengganu

No comments:

Post a Comment