Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, May 31, 2010

Sahabatku pergi tak kembali

Tak semena-mena aku mendapat panggilan dari sahabatku menyatakan bahawa Beliau telah kembali ke Rahmatullah. Allahyarham Zamri Md. Nor telah putus hubungan dengan dunia pada tanggal 31.5.2010. Al - Fatihah..
Beliau seorang yang sangat cukup baik ketika sama-sama menuntut di LSA dan USA di Mahmood School 1988-1989. Walaupun cuma ada dua tahun untuk kami saling kenal mengenali dan bertukar-tukar fikiran. Seorang aktif terutamanya dalam bolasepak. Beliau merupakan seorang pengawas yang sangat dihormati rakan-rakan, taulan dan guru-guru.
Baru terdetik nak kumpul dan cari semula 'gang sekolah' melalui facebook, handphone, friendster dan sebagainya. Itulah Allah lebih menyayangi beliau. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau dan agar ditempatkan dikalangan orang-orang beriman dan beramal soleh. Amin..

No comments:

Post a Comment