Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, February 21, 2011

Arahan tak jelas..

Hari nak bercerita tentang arahan. Arahan yang baik adalah satu arahan yang jelas, rengkas dan tidak berbelit-belit. Sudah arahan begitu, kita ni dengan niat nak menolong tapi kita di'hunyai' dan di'hempuk' balik semula. tak patut, tak patut. Nak dilawan kang, jatuhlah air muka dia. Tak dilawan kang hati semakin sakit..panas...

Jikalau setakat arahan buat itu buat begini, mudah je you cari contoh-contoh lama buat! Chewah..nasiblah aku ni bukan mesin CNC ke apa ke. Semudah ABC. Kang aku ........ sabar sabar. Kalau tak sabar lama dah aku amukkan. Tetapi itu bukan cara aku, dahulu mungkinlah al-maklumlah zaman-zaman jahilliyah dahulu..

Dah cam tu..nak cepat pulak, dah tau nak cepat bantulah, bimbinglah jangan asyik melalak sana melalak sini. Dari jauh dah terlalak.. Latif oii dah siap ke belum.. ha ha rasa cam nak menyorok je he he. Inilah kisah hari ini.

1 comment: