Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Saturday, July 24, 2010

Beratnya tanggungjawab sebagai LO

Walau penat sekalipun, walaupun tidur tak cukup, walaupun segala-galanya terkejar sana sini namun aku dan krew aku dapat melaksanakan tugas dengan jaya dan lancarnya. Berkat kesabaran dengan jadual yang agak ketat tanpa mengira pagi, tengahari, petang, malam atau tengah malam semuanya lancar seperti yang dijadualkan. Walaupun ada sedikit perubahan disaat-saat akhir namun ianya dapat mengembirakan semua lapisan warga RC dan juga tetamu.
Sejak dari 21 hb Julai hingga 24hb Julai 2010 aku dan krew sentiasa bersedia dan berkorban untuk RC tercinta dan demi KP yang dikasihi. Perawakan beliau yang bersahaja membuatkan kami senang bekerja dengan beliau.
Terima kasih juga diucapkan kepada Bodyguard FBI Alias, Snipper Ruseli dan UTK Samsuri serta Pilot Ngah. Mereka sanggup bertugas bila-bila masa tanpa had masa. Aku kagum dengan kesetiaan mereka dan juga ketabahan mereka. Arahan demi arahan, dilaksanakan tanpa sebarang bantahan. Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Tugas sebagai LO nampak mudah tetapi mencabar. Karektor kena tegas, mesra, cekap, peka, pantas menjangka, rendahkan ego, sedia terima arahan, tidak membangkang, networking yang kukuh, cepat bertindak dan bersedia dengan maklumat lengkap. Tanpa perlu dibicarakan tindakan lain-lain yang perlu, pendek kata semua kena tau.
Setiap kesalahan kecil atas tutur kata dan salah maklumat bakal membuatkan satu RC akan terkorban. Mungkin menjadi persepsi yang tidak baik dari kaca mata KP. Tetapi percayalah KP yang sedia ada ni, merupakan KP yang freindly, steady, berpengetahuan tinggi, mempunyai kekuatan networking, tidak pilih kasih dan mempunyai karisma untuk sebagai pemimpin tertinggi lagi utama.
Apa-apapun aku puas kerana telah menyelesaikan tanggungjawab yang diamanahkan. Walaupun hadirnya aku di KT tidak diketahui sangat. Terima kasih kepada yang mencadang, apapun cabaran dan tugasan disahut dengan jayanya. Biarpun tiada nama ALD didalam buku program namun itu just teknikal error. Anda ceria kami gembira.

No comments:

Post a Comment