Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Friday, December 4, 2009

Aduhai Virus...

Aduhai virus, kenapalah engkau pi serang PC aku dan juga rakan-rakanku. Yang hairannya boleh pulak orang tu hackers seolah-olah aku yang hantar virus tu..Dah 4 hari aku kebulur tak melantak internet ni. Huhhh..menyusahkan orang betul.. terpaksa uninstall Yahoo Mesengger, uninstall Antivirus dan download semula. Tinggal satu cara lagi belum buat. Iaitu Format..

Hati mana yang tak sakit, hati mana yang tak sedih, member-member semua complain aku yang hantar virus dan mereka tertanya-tanya aku hantar apa...?????..tak faham dan macam-macam lagi. Nak jawab dan balas virus tu dah hackers PC aku..camner aku nak balas... uhuuu..

Seharian ku mencuba menyelesaikan masalah ini. Siap panggil pegawai IT lagi. Cik Aida tolong pulihkan PC gua. Inilah duniaku, inilah nyawaku. Apa-apa pun tak best kalau tak layan internet seharaian, banyak info & kerja tersangkut.

Pesanan untuk kenkawan, jika terima melalui YM add yang tak pasti atau mencurigakan jangan klik.. itu Virus.. awas sekadar mengingatkan...

No comments:

Post a Comment