Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Sunday, March 15, 2009

IronMan Langkawi 2009


ketika berada di tapak simpanan basikal di Jeti Kuah


it's me




ratusan basikal yang perlu dikawal, bernilai lebih Rm25,000 sebuah..



sempat gak aku 'menyibuk' depan kamera..



macam Pearl Harbour...bukanl
ah, ini jeti persendirian Kuah, Lanhkawi


Pemergian ku Langkawi amat bermakna dan puas hati sekali. Hampi-hampir nama tercicir untuk volunteer IronMan Triathlon Langkawi 2009 . Terima kasih kepada En. Razlan dan juga amin yang tak pernah jemu mengusahakan saya ke sana. dalam pada itu sempat gak saya masukan nama Yusri (kochek) untuk mewakili GOLKAL, Bentong, Pahang.

Tahun depan pandai-pandailah bawa diri. Kepada kawan-kawan yang tak percaya pergi IronMan best, tak tau nak cakap apa lagi, hanya mereka dan diri yang pergi ke sana akan percaya kata-kata saya ini. Tarikh 20hb Feb hingga 4hb Mac terasa macam sekejap sangat.

Tapi trip kali ini sedikit sederhana kerana layanan yang diberikan kurang memuaskan. Tetapi walaubagaimanapun saya tetap enjoy. Yang pasti saya dapat melawat pulau-pulau sekitar Langkawi melalui speed boat sambil melihat helang dari jarak dekat, snorkling, mandi-manda dan 'scodeng'. Yang pasti macam betul-betul happy pardise. Macam tak percaya bagi makan ikan atas telapak t angan sampaikan dalam seluar pun ikan boleh masuk..he he (geli la pulak..)

Walaupun kerja sedikit teruk dan tidak cukup tidur, tetapi ianya amat berbaloi. Dapatlah beli sehelai dua T-shirt IronMan, lebih-lebih tak mampu kerana 'tak berapa nak ada' . Terima kasih buat rakan-rakan di Langkawi yang banyak membantu dan meraikan kami; terutamanya Pak Pin, Alice, Zul, Firdaus dll. Pantai Chenang tetap best dalam ingatan. (seperti berada diluar negara) Rasa-rasa macam tak nak pulang ke Semenanjung. Apa-apapun buat kenkawan i will be there next year. Jikalau diikutkan rasa, serik aku nak datang lagi untuk joint volunteer untuk IronMan akan datang, tetapi mengenangkan kawan-kawan dan keseronokan yang tiada bandingnya dengan lain-lain event, maka aku akan tetap datang juga.

No comments:

Post a Comment