Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Sunday, March 28, 2010

Akhirnya..

Akhirnya aku dan cikgu Zainal berjaya menempatkan diri dalam no. 3 terbaik. Selepas berhempas pulas melepasi peringkat kumpulan dan suku akhir hingga ke separuh akhir, aku terpaksa akur miskipun tewas diseparuh akhir kepada team champ. Serting telah membuktikan kesungguhan dan semangat kami. Tarikh 28 Mac 2010 tak akan kami lupa. Walaupun sekadar tempat ke-3 Kejohanan Ping Pong Serting Open (double). Macam tak percaya. Tetapi atas kesungguhan dan keazaman serta kekuatan mental lami dapat mengatasi rintangan. Ianya merupakan satu motivasi kepada kami untuk mengecap kejayaan dimasa akan datang.
Keputusan perlawanan;Lawan Penjara menang 3-1, lawan Budak Spin menang 3-1, lawan Pilihan Serting kalah 3-0, lawan Askar menang 3-1, lawan Palong (1/2 suku akhir) menang 3-1, lawan Pilihan Serting kalah (separuh akhir) 3-0 : 11-9, 11-9, 11-9 [walaupun kalah tipis dari margin tetapi perlawanan tetap menghiburkan, malahan ada yang berkata sepatitnya kami berjumpa di Final. pertemua kali kedua lebih hebat merupakan perlawanan ulangan kumpulan ]

No comments:

Post a Comment