Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Sunday, July 10, 2011

cepatnya masa..

Lama ku tinggalkan karya dialam siber ini. Maafkan aku wahai blogku. Tiada apa yang ingin dibicarakan kecuali cerita-cerita biasa sahaja. Bulan ini terasa amat cepat masa berlalu. Segalanya sangat menyempitkan dari serba serba. Aku sentiasa out station yang tak lekat dipejabat. Ermm..poketpun hampir-hampir kekeringan. Apa boleh buat demi tanggungjawab terhadap kerjaya. Beginilah yang dinamakan tanggungjawab. Diarahkan kemana sahaja aku akan pergi. Berkursus di Kelantan ke, HQ ke, Melaka ke semua akan ku hadirkan diri tanpa banyak persoalaan. Cepat benar masa berlalu..

Yang terbaru aku mencukupkan korum ke pertandingan Badminton (Pesta Mini Kastam) di Johor Baharu dari 7-10 Julai 2011. Walaupun kalah namun semangat untuk menyertai dan melawan itu sangat penting. Tetap berbangga kerana hadir bagi mewakili JKDM Pahang. Terima kasih kepada rakan-rakan baik kenalan lama dan kenangan semasa. Sekadar menyebut beberapa nama; terima kasih kepada Mahizam, Isa,Kamal Dragstar, shima syam, mafa, imran, amran, wan zaidi, sara, nik, razak, zaini, latif deris, rosli mka, razali mka, jimi johor, min huda hamdan, nadzri kel, zali speaker, halim hansem, wati adik latif, yeop, bk ns, raja haris,hashim tan, alias sgor, azani, samad asam jawa, alice langkawi, Goh ju lian, gang selangor (aku dah macam artis lak; depa kata) dll. Maaf andaikata nama tak tersenarai.

No comments:

Post a Comment