Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Monday, May 2, 2011

semalam hatiku terubat

Semalam hatiku berasa sedikit terubat kerana orang pernah aku sayangi yang telah sekian lama tidak menghubungi kini telah menyapa aku melalui message di FB. Terasa sangat yang diri ini masih dihargai dan dingati. Ingatkan sidia telah lupa atau benci padaku. Walaupun sekadar menyapa dan bertanya khabar,namun ianya memberi kesan yang sangat mnendalam kepada sanubariku ini. Terasa ingin melompat kegembiraan. Walaupun sekadar beberapa patah ayat sahaja dapat ber'chat'. Antaranya : "Lama tak dengar berita", "Abang sihat ke? Abang BZ er" "Kakak & Amir sihat ke?" dll

Tak mengapalah, janji masih ada ruang untuk memulihkan persahabatan. Mustahil aku boleh melupakan dia. Begitu juga sebaliknya. Terima kasih buat sidia. Aku cuba untuk menunjukkan kegembiraan namun aku takut hanya bertepuk sebelah tangan, manalah tau sekadar ingin menguji diriku. Eh.. tak baik berperasangka begitu.

No comments:

Post a Comment