Anda Pelawat Ke

They call me 'botak'

Kuantan, Pahang Darul Makmur, Malaysia
Seorang pendiam dan pemalu. Tidak berambut (BOTAK) dan nampak macam garang nampak serious (orang kata) kuat tidur, kuat makan malahan kuat berdengkur. Mempunyai mata yang agak tajam dan nakal. Tidak handsome dan bersaiz agak gempal (XXL) Nampak je macam ni tapi suka bersukan. Suka relax santai. Tidak begitu suka cakap banyak. Tapi maaflah, saya tidak mempunyai wang ringgit berjuta dan harta melimpah ruah.

Sunday, October 17, 2021

 Lawan Tetap Lawan

Biarpun aku masih berterusan diserang oleh sihir namun aku tidak pernah sesekali mengalah.  Jika tidak dengan rawatan sekalipun mungkin dengan sholat hajat sendiri, jika tidak cukup dengan itu InysaAllah kekanda-kekanda dan sahabat turut bersholat hajat untukku. 

Setidak-tidaknya jika aku tumpas, tumbang atau terlantar nanti aku telah berusaha sebaik mungkin untuk melawan sihir ini. Tidak perlu aku kecilkan skop dan membiarkan kalian meneka siapakah si penyihir-penyihir yang sanggup menzalimi diriku.  Biarlah Allah dan aku sendiri sahaja yang tahu.  Mungkin telah beberapa orang penyihir tumbang akibat dilanyak dan dibedal oleh sang perawat dengan izin Allah, namun masih ada 1-2 si penyihir yang masih berdegil dan sanggup menghabiskan, menggunakan duit untuk mengupah penyihir yang dilaknat Allah.  Apa tidaknya, mereka boleh menggunakan medium sosial whatsup, Insta dan lain-lain mudah simple just bank in.  Entah berapa banyak gambarku di "ketik' Tok Ca, aku pun tak tahu. Entah berapa banyak wang yang dilakukan  oleh penyihirku atas usaha mengupah sihir orang asli, Entah berapa kali kemaluan mereka melecet kerana sanggup mengangkang  diatas nasi panas atau rice cooker? aku pun tak tahu.  memang jijik tetapi aku terpaksa bagitau semua umum tahu ianya bukan sekadr cerita tetapi realiti yang terjadi pada diriku.  Allahuakbar

Ya Allah sesungguhnya aku telah dizalimi..Ya Allah Engkau batalkan sihir-sihir mereka itu kerana Engkau Maha Perkasa.

No comments:

Post a Comment